Teletubbies


Efter en dag på dagis, så sprang hon raka vägen in till soffan och skrek Phhhooooo..
haha, då skulle hon se teletubbies.. Hon är helt galen i den filmen.. :)

 
Sen bestämde vi oss för att gå ner till Anette och Andre och fika..
De fick bli pulkan ner istället för vagnen.. :D
Roligt tyckte Thilde..

   
Vi fick lite kaffe och fika.. :D Sen läste Thilde tidningen,
och fick tag på kameran och skulle knäppa kort själv.. :)
Ni ser ju resultatet på mitten bilden.

Jonny och Christian köpte med sig hämtmat, efter maten var Thilde så övertrött och bara toka sig hela tiden.
Ja ni ser ju på bilderna.. :D
Helt plötsligt skulle hon krypa..
   

Tokunge.. :D
 
Kom och tänka på när dom sa på BVC att Thilde var "onormal" för att hon inte kröp!
Och att de skulle ALLA barn lära sig..
Men nu ser ni jag har bildbevis hon KRYPER. Tänka sig hon är normal..
Hon drog sig fram på stjärten istället för att krypa..
Normalt tycker jag.. Hon är nog så normal som man kan bli.. =)
VÄRLDENS PERFEKTA BARN... <3

När vi kom hem så hängde denna filur på dörren..

Phhhoooo :D
Vem är den snälla personen som hängt den på dörren?
Fanns ju ingen lapp..
Men jag har mina aningar.. ;)
TACK så mycket..
Thild var överlycklig, skulle ha den i sängen när hon skulle sova..

Nu ska jag bädda ner mig i soffan..
Pusselipuss


Kommentarer
Postat av: Tessa

Tror att Mathilda och Thilde "lider" av samma sak, Mathilda tycker oxå att de e jätte kul å krypa igen.. "yyypaaa" kryper hon runt här hemma å säger.. :-D

2009-01-22 @ 21:23:42
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jaadu, vet inte varför de blivit så kul å krypa igen.. :-D



Ja de går bra, M e på dagis tis,ons,tor. fram tills kl 14. annars e vi väl hemma skulle jag tro, spelar ingen roll vilken dag de blir, har inget inplanerat (vad jag kommer ihåg iaf :-D )

2009-01-22 @ 21:47:58
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Cissi

Sötaste Thilde!

Låter som en härlig dag =)

Puss på er

2009-01-22 @ 21:59:58
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, ja :)

Thilde är bra söt hon med! :) Hoppas allt är bra med er!

2009-01-22 @ 23:52:38
URL: http://lindaangelin.blogg.se/
Postat av: Hanna

va söt hon är stumpan :-) allt är bra med oss, ni då? jag såg att du hade ringt, ska ringa dig snart

2009-01-23 @ 09:39:56
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Emelie och Melina

Har en dotter som skriker rakt ut här när hon tittar på dom fina bilderna THILLLE!!!!!

Tror hon längtar lite efter er, många pussar från oss

2009-01-23 @ 15:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0