Underbart kul kväll!

Åhh Tjejer HADE grymt kul igår!
Kan ju faktiskt erkänna att de var sååååå himla läääänge sen jag hade så kul som igår! :)
Måste ju bara skriva att jag stog på GÄSTLISTAN igår på solo, de ni.. ;)
Och de var MIN kära vän
Johanna som hade fixat de,
 hon var nämligen vakt.. :)
TACK kära du...
Och som jag trodde, så hade jag fel angående att de inte skulle vara nå mycket folk igår!
De vällde in people efter ett tag..
Bilder kommer..
Men nu ska jag käka lite frukost tillsammans med min älskade Julia.. ;)

Hörs sen!
Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK =) Nej det är min tatuerare som har ritat upp den med ideér från mig!! Lite nervöst när ja inte riktigt visste hur de skulle bli men är supernöjd med resultatet !!



Verkar som ni haft en toppenkväll, kul när de blir så!!

2009-01-18 @ 12:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0