Måndag igen.

Förlåt att läsare att jag inte uppdaterat..
Idag har jag iaf jobbat mellan 8- halv 12..
Skönt, och de blir till att jobba hela veckan..
Thilde har varit på dagis så medans jag väntade på att hon skulle sova klart,
 så åkte jag förbi Angelica och Lowa och hälsade på.
Och sen snabbsväng till Christians Farmor och Farfar.. :)

Har ringt på ett jobb idag också, och de lät positivt.. :D
Så nu håller jag mina tummar hårt!
Jag och Thilde åkte ut till slogåsen till Tessa och Mathilda innan vi hämtade Christian på jobbet.
Barnen lekte och vi tjåla lite, Jenny och Elias var också där..
TACK för en trevlig snabbvisit..

Här hemma har de inte hänt mycket!
VAr meningen att jag skulle ta tag i tvättstugan idag..
Mala lite, men kom aldrig så långt :(
Måste ha en hel del kartonger så jag kan få upp lite grejer på vinden.
Jaja, får fixa de imon...
Här hemma får man ju börja lite smått själv, och sen låta karl ta över.. HAHA :)
Annars händer de inte mycket..


Kommentarer
Postat av: Tessa84

Så lite så.. :-)

2009-01-26 @ 21:57:46
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0