Resultatet Av Thildes Rum!

Jaha?
Kallt idag med! Usch! -14 grader!
Ska man aldrig få komma ut och leka med Thilde..
Hon blir ju så rastlös..
Jaja, får se vad dagen har att erbjuda!
Nån som vill komma på en kopp kaffe? Skulle va trevligt..

Christian jobbar till 6 idag, men är ledig imon igen..
Skönt!
Nu är jag iaf med möbleringen på Thildes rum!
Vart rätt nöjd faktiskt.. =)
Men måste försöka ta en tripp till IKEA och inhandla lite hyllor och dylikt.

 
Sovplatsen!

 

Här har ni lekskänken!
Ovanför skänken ska de upp lite hyllor så småningom!


Thildese egna pysselhörna!


Sen har vi fått lite plats för dockgrejerna också!


Köket!
Inte klart på låååånga vägar!
Ska upp med en hylla som hon kan ha kastruller på.
Hon ska även få redskapshängare.. =)


         

Kommentarer
Postat av: Frida

Gillade verkligen hennes egna pysselhörna! Otroligt mysig :) Hoppas allt är bra med er! Thilde är verkligen söt som en docka. Man smälter när man ser alla fin bilder på henne! Är lite dålig på att kommentera eller svara på kommentarer jag får.. Ska försöka bättra mig!

Kram/ Frida

2009-01-05 @ 11:05:19
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh så fint ni har fått det i rummet. Även om jag tycker det varit fint hela tiden =)

Läntar tills vi flyttar till huset och får fixa lite...

Puss & Kram på er

2009-01-05 @ 11:12:00
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Sussie

Hej!

Thildes rum är superfint!

Du är så duktig på att fixa hemma tycker jag!



ni får gärna hälsa på oss någon dag om ni vill =)

Bara att ringa! Kram

2009-01-05 @ 14:30:51
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0