Blåsor och Feber!!

Phhuu denna natt har verkligen inte varit kul..
Thilde började igår kväll med att klia sig jätte mycket i munnen, plus att hon var jätte varm..
Tog febern och den visade 39,5 fick alvedon och hon somnade efter en stund och sov i 10 min och så har hon hållt på hela natten! Och jag var ju den enda som dög inatt,
Hon har yrat jätte mycket och pratat om de ena och andra,
plus att hon skulle promt ha på sig gummistövlarna och gå ut!
själv vart jag nästan lite rädd,då jag aldrig sett henne så..
Febern gick upp till 40,5 och då gav vi henne mer alvedon och den gick ner rätt snabbt..
Sen somnade vi och vakna igen vid 5, och jag var verkligen helt död!!
Ingen idé att somna om så jag kika lite på tv:n sen klev jag upp för att åka till jobbet..
haha, har känt mig som en riktigt zombie idag.. ;)
Idag har även blåsorna kommit fram,
och hon har kliat men fått i sig lite mat och vätska!!

Nu sover hon äntligen efter lite alvedon och ett bad tillsammans med mig.
Hon var helt slut och somna på 10 min..
Så får vi se hur denna natt går..


Nu ska jag kika på tv och sen blir de läggdags för min del också!


 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas hon kryar på sig snart stackars liten !!

2009-07-07 @ 07:42:17
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Marih

Ja Amanda älskar den babysittern..kan sitta i den hur länge som helst :)



Låter inge trevligt med stackars lilla Thilde. Hörde att grannens barnbarn hade samma sorts blåsor som du förklarar,tydligen något som går :( Trist...

2009-07-07 @ 15:51:09
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Nej jag vet inte hur dom gjorde för att lindra de..var något vrus pratade hon om men sen pratade vi inte mer om de...pratat med läkare om de?

2009-07-07 @ 21:29:02
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0