Borde egentligen sova!

Ja de är va jag borde göra!!!
Men T vaknade för en stund sen o var jätte ledsen, bara Pappa som hjälpte då :)
Men nu ligger hon här i soffan o halvsover o kikar på Pippi, de är faktiskt lite bättre i munnen nu.
Äter iaf lite mer mot vad hon gjort..!!
Men ser på henne att hon blir jätte irreterad över att hon inte kan äta riktigt som hon brukar!!
Men snart så är de över!!!

Idag efter jobbet åkte jag raka vägen hem för att storstäda!
Och då menar jag verkligen storstäda, passa på när huset var tomt!
Så nu är de dammat o moppat överallt.. :)
Har även fått upp nya gardiner i köket o sovrummet.. :)

Thilde och Christian har varit till lek o buslandet i borlänge idag tillsammans med Hanna, Johan o Ebba!!
Lite tråkigt att jag inte kunde bli med, men de får bli fler gånger :)

Jag har även varit på stan o fikat tillsammans med Johanna och Fanny!
De var behövligt o få skvallra av sig lite ;)
Fanny, hoppas att bebis snart vill kika ut!..

Nää nu ska jag gå o lägga mig!
Halva veckan avklarad.. :D

Puss, och God Natt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Var ligger det där leklandet i Borlänge? Kan va bra att veta regniga dagar när vi är uppe =)

Kram N

2009-07-09 @ 08:29:22
Postat av: Nanna

Hej! Var ligger det där leklandet i Borlänge? Kan vara bra att veta regniga dagar när vi är uppe =)

Kram N

2009-07-09 @ 08:30:55
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Nanna

Mitt hus i Klenshyttan ligger upp mot flygplatsen från badet, på höjden där.. Nisshagsvägen. Man ser ner till badet nästan. Gammalt hus med stor tomt, jättefint. Lr kunde bli iaf.. Saknar det enormt...

Kram

2009-07-09 @ 08:34:43
Postat av: alexandra

jaaa...vi fick det :)

Så nu är vi helt plötsligt husägare & har hur mkt planer och funderingar som hellst! Kul att renovera och pyssa..ser fram emot det!

Är allt bra med er?

Kram

2009-07-09 @ 16:38:58
URL: http://litenvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0