Gårdagens kupolentur!


Felicia och Thilde redo för en shoppingdag på kupolen ;)


Gick en vända, men efter en stund så ville båda barnen ha lite mat!
Så de fick blir de enklaste och snabbaste, Mc Donalds.. :)
   
Linslus

     

Efter att vi mättat magarna var de bara att börja shoppa!
Jag kom hem med detta!

Till Mig
 
Ny skjorttunika, och ett par nya skor!
 
Stickad kortärmad kofta, NY BH (äntligen) Nagellack, ögonskuggspenna och hårnålar!

Till Thilde
 
En jacka och en huvtröja med dragkedja!

Mössa, Hello kitty vattenflaska, läppglans och hello kitty fingervantar


Efter många om och men så vart de bokstäver till hennes rum också!

TACK för en toppen dag igår Kina och Felicia!
Hade super trevligt..

Innan hemfärd vart de blöjbyte i skuffen!! :D

Hej o hå!

Kommentarer
Postat av: Marih

Ohh jag skulle verkligen behöva komma iväg och shoppa jag me...men inte världens rikaste som mammaledig har jag upptäckt...

2009-07-28 @ 09:53:30
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Nanna

Hej! Bytte du aldrig vagnen? =) Kram N

2009-08-03 @ 20:54:21
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0