Harry Potter!!

Kom hem för en stund sen från bion!
Var ju meningen att vi skulle in och kika på baksmällan som jag hört så bra om, men de sket sig!!
Den var inställd!!! Pga av att dom inte fått hem filmen :(
Så vi beställde lite gotte och traskade snällt in på Harry Potter i stället!
Hade inte så stor lust och åka hem när man var helt inställd på att få gå på bio och mysa!
Harry Potter filmen var helt ok, trots att jag bara sett den 1:a!!
Men de spelade inte så himla stor roll.
Har ju läst bäckerna...

Jaha imon är de fredag!!
 ÄNTLIGEN...
Har bara längtat efter helgen denna vecka..
Imorgon kommer även mamma, vesa, syster, mormor, morfar, pappa, syster, bror och gammel mormor och grattar mig..
De ska bli trevligt och få träffa dom! Blir alldeles för sällan nu när man jobbar!!

Dags att krypa till sängs och ladda krafterna inför fredagens jobb!!
Sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kan du göra om min blogg?? v=)) tänkte oxå fixa en till faktiskt... som du kanske vill göra?? skriv svar till facebook el bilddagboken

2009-07-24 @ 11:46:56
URL: http://nathaliexoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0