Klar!!

Nu är äntligen hallen klar!
Lite småpyssel kvar bara, men de är de ju alltid!
Tapetsering och målning är över!! Vart super super bra..
Har även målat den träiga skohyllan vit! Får ta den så länge tills jag hittat nått fint hallset till hallen!
Vill ju inte täcka den fina fondväggen allt för mycket heller..
Våran hall är ju så konstig planerad! En liten kub med småväggar här och där och tre stycker dörröppningar!
Så de går ju inte och göra så himla mycket!!
Men man får göra de bästa av situationen.. :)

Men är iaf skit nöjd med slutresultatet! Tänk va lite VIT färg kan göra ;)
Nu ska vi ta och åka ner på stan en sväng!
Min sambi förtjänar en öl, och jag skulle defentivit behöva en cider..
Men vi skippar den idag.. De blir nyktert för min del!!


Puss puss

Kommentarer
Postat av: Marih

Du måste visa oss lite fler bilder ;o)

2009-08-01 @ 06:41:55
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0