Lördag 4 Juli..

Ja kan väl börja med gårdagens roligheter.. :)
På kvällen bestämde jag mig för att hitta på nått tillsammans med Amanda,
så Malinda kom hit och satt en stund medans vi åkte på lite äventyr.. :)
Åkte ner på stan och mötte upp Natti o co de var riktigt skoj eftersom de var så länge sen vi sågs..
vi blev med dom in på trädgården och de var väl redan innan vi gick in som de började blixtra..
Vi tänkte inte mer på de utan fortsatte ha trevligt.. :D
Efter ett tag så small de på rejält och Malinda ringde och bad oss komma hem :)
Så när vi skulle ta oss till bilen så ös regnade och jag menar verkligen ÖS regnade!!
Fy tusan..
Har aldrig blivit såå blöt i hela mitt liv!! Var som om jag gick in i en dusch..
Men de var riktigt skoj, sen på hemvägen körde jag med varningsblinkers på för att bilarna skulle se mig!!
Var ju inte de lättaste att se i de mörkret plus regnet som verkligen öste ner..
Men när vi väl kom hem avtog de iaf lite granna,
jag var så pass rädd så jag ringde André och hörde om han ville sova här..
(christians kusin) och han kom så snällt och gjorde de.. :)

Men TACK för igår tjejjer, de var riktigt trevligt..!
Måste ta och ses snart igen tycker jag.. De blir alldeles för sällan..


 

Idag blir de nog en vända in till Emelie och Melina igen..
Ska bada poolen och fika lite.. ;)


Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Marih

Usch det är inte skoj med åska o blixtrat, jag är livrädd för de och hade nog inte heller kunnat sova ut själv i de vädret...tror de ska komma oväder neråt under söndag och måndag,men hoppas jag slipper åskan

2009-07-04 @ 12:17:52
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Nanna

Hej.. Jo den första stolen passar nog bäst in hos oss.

Jo lr har huset kvar, håller på och säljer till exet.. Skeppmora är fint. Vi lånade ut hästen till en tjej i Skeppmora.. Ni har jättefint hus, va jag har sett på din blogg =) Kram

2009-07-04 @ 20:56:03
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Marih

Annars så är allt bara bra...premir badat idag och lilla Amanda var för första gången på sandstranden..var mysigt men tyvärr algblomning så inte allt för skoj att bada.

Verkar bli regn ikväll/natt här också...bara jag slipper blixtrar som sagt va...

2009-07-04 @ 23:16:01
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Oj nej har inte uppskrivna, men det verkade som linda hade våra tider för hon frågade mig var det i förra veckan tror jag om jag gjorde lika många timmar som dig. Så jaa :).

Det är toppen med mig! Ännu en helg med grillning och trevligt sällskap är över. Kan inte helgerna gå lite saktare :)?

kram

2009-07-05 @ 09:41:58
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Marih

Ja den är riktigt fin..hon fick den i present så visste inte att en fanns i klänning också.

2009-07-05 @ 12:25:23
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Jag lånar min bästa väns symaskin, men har önskat mig en egen i 25års present :)

2009-07-05 @ 15:32:10
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0