Måndag!

Dagen började med jobb, sen vidare upp på stan!
Var så nervös så jag trodde jag skulle svimma, de var nog länge sen jag var så nervös!!
Men allt gick kanon, är så himla glad!! :) De bara sprudlar i kroppen!
De är verkligen de här jag vill göra :)

Små shoppade även lite idag igen!
Vart nya skor, byxor, solpuder och mascara till mig.
Thilde fick en tunika med tillhörande pants till med Pippi på!
Halva rea priset så då passade jag på :)
Efter de åkte jag hem och hämta skrutt sen vidare hem till Kina o barna!
Barnen härja på som aldrig förr ;)
Vi käkade kvällsmat ihop och hade super trevligt!
Har även hämtat ut H&M paketet idag med höstkläderna :)


Nu på kvällskvisten har jag inte gjort mycket!
vikt och hängt lite tvätt!
Christian hade städat jätte fint, så de slapp jag när jag kom hem :D

Nej dags att sova! Ladda krafterna till morgondagen..
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Dorothéa - Tvillingmamma & Gravid

Hihi tack.

Ja det känns fantastiskt.

Och overkligt på samma gång!



Men hallå vännen.. vart bor du egentligen? Säkert långt bort, såklart.

Annars tycker jag en fika skulle kunna vart på sin plats eller hur ;)

2009-07-28 @ 22:34:55
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0