Måndag!

Vaknade för en liten stund sen, jag gick o la mig med Thilde och sov lunch efter jag kommit hem från jobbet..
riktigt skönt ocvh välbehövligt!
Eftersom jag nu har blkivit nån slags nattmänniska och vill vara uppe sent på kvällarna!!
Kommer inte till rop förens 23 tiden på kvällarna!
Mycket störande! men va gör man???

Iaf dagen på jobbet idag gick kanon!
Och de vart ännu roligare på fikat idag, då jag läste i tidningen att de skulle bli +23 grader imon, (i DD)
Men i NLT stog de att de skulle bli +17, så hmm? Ja va tror ni??
Vilken tidning ska man lita på??
Jag har ju iaf sagt att sommarvärmen ska komma tillbaka imon!

Ärendet som jag skulle göra idag efter jobbet, blev aldrig av!!
Men ska försöka göra de nu framåt iveckan, har ju ändå inte besämt mig riktigt hur de blir!
Men de blir av iaf.. ;)

Snart kommer Pappa och syster på besök så jag ska väl sätta på kaffe..

Kommentarer
Postat av: eve

Ja det blir toppen =) fast jag tycker ju iof att din blogg är grymt fin redan! hihi.

Kram

2009-07-13 @ 17:46:46
URL: http://einina.blogg.se/
Postat av: Hanna

De är skönt o vila lite, de gör jag mest varje dag, annars somnar jag redan vid 21 på kvällarna. Hoppas de är bra, va länge sen vi hördes nu.

2009-07-13 @ 20:11:28
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0