Ska bli skönt!

Åhh ikväll ska vi få komma bort hemifrån en stund! kan ju behövas!!
Thilde har inte varit nöjd med nånting efter sin lilla sovstund vid lunch!! Bara skriker och skriker!!
Spelar ingen roll va man gör, ALLT är FEL!!!
Så vi sticker in på bio vid 20 tiden så kommer farmor och är lite barnvakt!!
Ska laga lite kvällsmat nu!!
Och hoppas på att damen snart blir nöjd!!!

Detta skrikande kan man ju bli knäpp på!!
Iaf när de har hållt på en stund!!

-Inga dumma kommentarer om att jag är en dålig mamma för att jag skriver så här-
Men de tär på en! Och fler kanske har varit med om de??


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jovars, har en gnällis här hemma jag med, och har haft i snart två veckor, han har sånt problem med tänderna som aldrig vill bryta igenom...

Och man blir helt slut i huvudet av gnället...tyvärr...

Hoppas hon är på bättre humör i morgon då ;)

2009-07-23 @ 19:01:55
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skitjobbigt när dom bara skriker och man inte vet va som är fel. Theo har också varit så idag. =/

2009-07-23 @ 19:54:20
URL: http://theomylove.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

ha ha ha då ska du vet hur det låter här när man har 3 missnöjda Hyennor, den ena vrålar värre än den andra =)

2009-07-23 @ 20:11:55
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Jannike Goldheim

Herregud, då skulle du vara med här hemma när lillherrn sätter igång! Det är inte att leka med, och hans mammas tålamod är inte det bästa.....



Barn är precis som oss, vi är ju inte heller alltid på topp! ;-)



Jag tycker iaf att du verkar vara en super mamma! Kram.

2009-07-23 @ 21:01:41
Postat av: Anonym

Ojojoj du skulle bara ana :P det brukar sluta med att både jag och Benjamin gråter haha

2009-07-23 @ 22:03:24
Postat av: Emelie

Skönt att de inte bara är jag som känner så.. :)

2009-07-23 @ 23:05:06
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0