Kalasfirande del 2


 
Den fina och super goda tårtan som duktiga Johanna gjort!!

     
Pappa, Kasper och Felicia kom och gratta mig..
Vart lite tårta och kaffe..

Thilde fick fullt upp sen!
Felicia busade runt med henne i hela huset.
Sen lekte vi alla kuragömma, (barnen alltså) :)

Fullt ös!!
   
Min lilla busfia.. ;)

 
Sen ramla Mamma och Syster Marion in!
Marion hade desstuom ny frisyr och gjort slingor, vart super fint!!

Efter en stund kom även Mormor, Morfar och Gammel Mormor..
Kändes lite konstigt att inte Gammel Morfar var med!
Saknar dig, men vet att du har de bra nu..


Min Mormor och min Morfar..


Gammel Mormor



Efter lite fika och en massa prat gick vi ut!
Mormor ville plocka lite blommor, som hon skulle prya med i andrettas stuga!

Thilde redo för lite blomplockning.. :)


Gammel Mormor, Mormor och Thilde i bakgrunden!
Jag och Gammel Mormor gick igenom trädgården..
Frågade lite om råd och tips! Mormor har nämligen haft en super stor gård med grönsaksland!
Bärbuskar och äppelträd i mängder!
Så hon är den rätta om man ska fråga om nått :)


Sen kom Malinda också!
Snacka om chock!
Hon har klippt av sig håret, de blev såå himla snyggt!!!
   
En riktig Pingla.. :)

TACK för alla fina presenter och för pengarna!
Nu ska jag unna mig själv lite nytt ;)
Så imon blir de eventuellt en shoppingtur till Borlänge!!

Tjohej! Nu är man 21, känns inge annorlunda! haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0