Fika vid Emelie och Melina

Hemma efter en trevlig eftermiddag hemma vid Emelie o Melina..
Där var även Merima, Saga, Lina, Malin, Sandra och Evelina!
Barnen busa och vi mammor satt o slappa i solen..
Men ett tag stekte de på rejält, blir lite för mycket!!
Men ja jag vet ska inte klaga, underbara väder.. ;)
Snart har Christian semester också, skönt för Thilde får då får hon vara hemma lite med papsen också..
Själv ska man jobba!
Men va gör de, pengar pengar.. ;)
Plus att jag tycker om mitt jobb, inte alla som gör de ;)

Dags att fortsätta med maten..
Snart kommer min andra hälft hem.. <3 kärlek till dig!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Va jobbar du med? =)

2009-06-23 @ 20:44:52
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0