Mary Kay..

För er som är intresserade av mary kay här kommer ett party!!!
Vi träffas hemma hos mig den 10 juni kl: 15:30
De bjuds på fika och kaffe...

Vi kör handspa, ansiktsbehandling eventuellt make up om så önskas?!?!?!
Skriv i kommentaren om ni är intresserade av make up så vi vet!!!


Här kommer lite smakprover på vad Mary Kay säljer!

Mary Kay, Mineral eye color.


Mary Kay, foundation.


MK, Signature ultimate mascara


Mary Kay, miracle set


Pamperings set, (handvårdsset)


NI som är intresserade av att komma kommentera gärna!!
Kommer även bjuda in några privat!!

SUPER bra grejer, jag använder mig av foundationen och den är kanon!
Mamma använder mascaran och de är även hon som är återförsäljare..

VÄLKOMNA!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Dom produkterna är så bra. =) Va länge sen jag va på ett sånt party nu.

2009-06-04 @ 19:18:00
URL: http://theomylove.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jättebra produkter verkligen!

Jag kommer =)

2009-06-05 @ 06:47:23
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0