Nämen!

Tro de eller ej, men solen har verkligen kikat fram nu på kvällskvisten.. Underbart.!!!!
Nu är de även blå himmel så vi hoppas på fint väder imon.. :)
Även fast jag ska jobba,... :)
Efter jobbet hade jag tänkt hinna med en snabbvända på stan för lite småshopping..
Ska leta vindjacka till Thilde, önska mig lycka till för de kommer väl inte gå i denna stad!
Allt är ju jämnt slut!! :(
Sen ska jag in och kolla ifall ringarna har kommit :)
Ska även kika på lite tyg till tvättstugan o Thildes rum...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kul att de var så många som kommentera mitt inlägg angående läsare..
Nu blir man ännu mer peppad att skriva.. :)
Ursäktar mig ännu en gång för min tråkig blogg just nu!!

Sov gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0