Tvättstugan just nu!

Grejade lite i tvättstugan igår!
Nu är iaf målningen klar bakom tvättmaskinen o torktumlaren!

Så just nu ser de ut så här!

De enda som fattas är en ny bänkskiva!!
Har inte bestämt vilken jag ska ha ännu ;)


Tvätthörnan!
Dock tråkigt med 2 st vita tvättkorgar!
Inom kort ska de bli 2 nya där.. :)

Är iaf super nöjd med den nya looken i tvättstugan!
Trots att vi inte spenderat flera tusen på den!
Men som sagt lite färg, gardiner och dekoration kan göra susen :)
Är glad att jag målade över den hemska tapeten, fast jag var inne på att behålla den!
Haha, hemska tanke.. :)





Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja jag håller me, den va finare me korten på alla 4, så nu ha ja bytt.. igen.. :-)

2009-06-19 @ 12:15:43
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Jannike Goldheim

Superfint! Precis min smak och stil! Fast jag tycker att du ska behålla dom vita tvättkorgarna! Man kan aldrig få för mycket av vitt...;-)

2009-06-19 @ 13:06:20
Postat av: Linn

Super fint =) Bra jobbat Emelie :)

2009-06-19 @ 13:28:03
Postat av: Anonym

snyggt de blir! Ne jag vet våran hemtelefon funkar inte så du får ringa på mobilen om du vill nå mig..

2009-06-19 @ 16:44:34
Postat av: .

tycker inte att du skall ha vita, billiga plastkorgar. du skall ha fina, helst runda tvättkorgar i rotting, mörk rotting, så som du har på korgarna på bänken. sen som överdrag beige linne tyg typ.. finns att köpa på åhléns.

2009-06-19 @ 18:31:08
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål.



Glad midsommar!

2009-06-19 @ 18:36:39
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Merima

Bra jobbat! Super fint

2009-06-19 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0