1 2 3, och 4

Har inte haft nån insperation till att skriva idag!
Men nu tänkte jag passa på..
Jobbade för förmiddagen och Thilde spenderade den tiden vid gammelfarmor och farfar,
eftersom jag inte vill ha henne på dagis ännu..
Efter jobbet åkte jag dit och invänta Christian och Helge för lite lunch, raggmunk och fläsk de ni =)
Gott som tusan!!!
Jag, Marie (christians farmor) och Thilde packade in oss i bilen för att åka mot stan och handla Ebbas 2 års present, och javisst hade dom en som kommer passa stora damen perfekt..
Ebba vi kommer på söndag och grattar dig med ett STORT paket! =) Då blir du väl glad?!

Maten står i ugnen, de blir potatisgratäng med bacon i..
De är riktigt gott, hade tänkt ha i kassler men hade inte de hemma.. De får bli en annan gång!!

JA måste ju självklart berätta att Thilde kan räkna! JA visst, så duktig så!
Ettt, Toooo, ttiiiiii, fiiija =) Så låter de ungefär..
Bara den här veckan har hon lärt sig en MASSA nya ord..
Som Mamma blir man ju såå stolt!

Ska vika lite tvätt, sen käka..
På återseénde..

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

va duktig hon är..ja man blir så stolt..

2009-03-06 @ 19:08:54
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Sussie

Vilken duktig tjej =)

trevlig helg!

kram

2009-03-06 @ 20:11:50
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0