Då var de lördag!

Då var de lördag!
Idag känns de som en fullspäckad dag, fast ändå inte! Haha =)
Har börjat morgonen med lite god frukost, och mys i soffan. Christian jobbar..
Ikväll är de dags för årets företagarfest :) Ska bli väldigt trevligt!

Har bäddat sängarna och plockat lite,
Ska ta mig en vals med dammsugaren och sen MÅSTE jag dammtorka!
GUD så skitigt de är hemma nu!
Och menar jag de.. =)
Christian var ju på leksansmatch igår,
och kom hem med de sötaste jag sett..
En leksandstunika åt Thilde..

Är den inte fööör sööööt =)

De ser ut som en tröja, men är en tunika!


Leksandstryck, hur fin som helst ju :)

Får se om vi tar en sväng till Kina och barna och hälsar på senare..

Hej så länge!
Puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Skitsnygg tröja! Alicia har en likadan! :)

2009-03-14 @ 10:10:53
Postat av: Niklas

Stackars barn.. kan ju inte ha Lif grjer jue:p

2009-03-14 @ 21:57:42
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: alexandra

Viran har en sån hon mee :)

2009-03-15 @ 05:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0