Rubrik?

idag när jag var till tandläkaren så var de total KAOS!!!
De var barn, mammor och pappor överallt..
Tydligen nå studiebesök av nå slag, tycker jag hon sa!
Iaf så kom de en tandläkare och börja prata om min tand, (ordinare tandläkare hade fullt upp)
och fråga varför jag åt pencillin och varför jag skulle dra ut tanden,
och hur de kunnat gå så här med tanden..
De var frågor HELA tiden!!!
Sen la hon salvbedövning på tanden och försvann!

Jaha tänkte jag! Nu då??
Ska jag bara ligga här?
Hörde kaoset utanför, och tänkte snart går jag alltså!!

Hon kom tillbaka och hade min ordinare tandläkare med sig.
Och ordinare tandläkaren berätta lite kort om vad som hänt!
Men i grund och botten så gjorde hon ju inte de..
Hon sa att jag inte skulle fortsätta med pencillinkuren utan hon skulle gå en kurs den 16 april och då skulle hon få prova nå lugnande medel som man dricker, och de skulle jag tydligen få då!
För att de skulle hjälpa för bedövningen, men den andra tandläkaren tyckte jag skulle rotfylla den!!
Allt vart så rörigt så jag bad om de NY tid och sen att besöket jag gjorde idag inte ska BETALAS!
Jag VÄGRAR betala, inte när dom inte ens vet va FAN dom håller på med!
Så nu får vi väl se vad som händer på tisdag nästa vecka!!

Här hemma är de skitigt så de heter duga!
Måste ta en sväng med dammsugaren, och sen skura toaletterna!
Har iaf hunnit med att damma inne på Thildes rum och äntligen fått upp tavelhyllorna.. :)
Sen ikväll ska vi upp med redskapshyllan ovanför hennes spis.
Tror de kommer bli kanon.. :D

Imon är de jobb för min del, sen hem och baka innan klädpartyt!
Christian är ledig och ska ta med Thilde på lite äventyr.. ;)

Nää om man ska fortsätta med de man höll på med..

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men herregud bore jag dig skulle ja nog inte våga gå tillbaka igen, dom verkar ju inte ha nån koll överhuvudtaget !!



Hoppas att de löser sig iaf snart.. Sorry igen för den sena avbokningen(eller vad man nu ska säga) ...



Kram !!

2009-03-24 @ 21:32:37
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0