Så där ja

Phhhuuuu nu så!
Har "vår"städat, dammsugit, städat toaletterna, dammat, bäddat rent i sängarna,
och torkat alla lister..
Så ikväll när Thilde somnat blir de att torka alla golven..
Har haft öppet fönster i sovrummet medans jag städat så nu är de svalt och skönt där inne..

Nu håller jag på med maten.
Idag blir de pommes och hamburgare.. Mumma..
Efter maten blir de bad..


Ikväll ska jag sitta bänkad framför Tv:n de är ju ARGA SNICKAREN,
synd att de är sista avsnittet bara!


Äntligen kan hon ha denna tuffa dress ;)



Finast, älskar dig <3

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Nej inte vill man besöka tandläkern speciellt ofta..Jo det är bara bra med oss=) full fart. Har en liten dotter som är VÄLDIGT trotsig, sur och grinig HELA dagarna..haha..men det hör ju till ;-) Ja det ska bli kul att ha party hemma hos Tessa, hoppas på att det blir många som kommer. Alltid kul att träffa lite folk man inte träffar så ofta =D

2009-03-18 @ 18:08:03
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg din kommentar nu:)

TACK så mycke!:) Nej Jonas har inte fått jobb där än, men han ska söka, fast nu har vi pratat lite, och jag ska först jobba ett tag o se om jag trivs, sen blir de flytt om de känns bra, så när det blir av vet vi inte än:)

2009-03-18 @ 19:21:15
Postat av: Sandra

Skönt med vårstädning, du är välkommen att vårstäda hos mig med!;) Hehe!

2009-03-19 @ 08:23:43
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0