Söndag!

Jaha då var helgen slut! Eller JA snart.. =)
Undra vad dagen har att erbjuda idag då?
 Har en grymt trött karl! Ja han ligger i sängen, men så går de när man kommer hem sent på nätterna,...
Jag och Thilde har nyss badat riktigt skönt!
Har så fruktansvärt ont i kroppen =(
Antar att de är för att jag somna till på soffan och inte i den skönaste positionen, haha =)

Solen skiner och de är snart blå himmel.. =) Wiiiie vårkänslor!
Thilde vart så trött efter badet så nu sover hon..
Så efter hon vaknat blir de lite lunch och sen tror jag vi går ut och får lite friskluft.. =)


Bilder fårn kvällen vid kina, linus och barnen!

Chokladbollsbakning.. =)
Sötungar, men de var en hel del gnäll också.. =)


Mys i soffan, kikade på lite barnprogram och sen fick dom lite gotte! :)
Ja man får faktiskt äta godis på lördagar!

TACK för en trevlig kväll!
MÅSTE göras om..
Längtar tills vi kan ha grillkvällar ;)


Mina ÄLSKLINGAR!

Morgonbad!


Nää om man ska ta och förbereda lunchen.
Sen så ska jag måla lite hyllor innan skruttungen vaknar!
Sen blir de till att gå ut i de underbara vädret..

Hej så länge!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hon är ju bara för söt :)

2009-03-15 @ 17:52:28
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0