Tacokväll till Melodifestivalen..

Då har man precis kommit hem från en dag på stan!
Mötte upp Kina, Felica och Alexander inne på lindex..
Där fyndade Kina en hel del till lilla sötungen Alexander, 2 bodysar, 2 pyjamasar och sen en plychdress =)
Jag hittade mössan som jag letat efter en brun och vitrandig precis som den rosa jag köpte =)
Den hängde väl undangömd! Men nu äntligen så hittade jag den.. =)
Så då fattas bara den röda i serien.. =) hehe

Kina åkte hem och jag var på vägen till bilen då jag mötte Svärmor och Viktor,
hängde på dom eftersom Thilde ändå sov i vagnen ,
slapp jag knöla med henne in i bilen!
Vi tog en fika på ängel tillsammans och tjåla lite.. =)
 de var trevligt..

Och nu sitter jag hemma, och har smidit kvällens planer!
Peter,
Carro och felix kikar ut på en tacokväll till melodifestivalen.. =)
Inte helt fel!

Har haft en toppen förmiddag..
Nu ska vi äta lite sen lunch..

Hörs sen..
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Marcus.

hallå Emmelie, jag klipper på salongen. :)

Ingen som frågat om jag vill klippa hemma. hehu.

Allt väl med er?

2009-03-07 @ 14:28:30
URL: http://marcuslounge.blogg.se/
Postat av: Marcus.

Tack, äntligen börjar jag friskna till :) så skönt!

Nej längre ner, bredvid toyota typ, samma hus som biljardhallen som öppnat, :)

Vi tar 390 :*

2009-03-07 @ 15:24:29
URL: http://marcuslounge.blogg.se/
Postat av: carolina

Hejsan!!!

I så fall får du jätte gärna göra en åt mig när du har lust och tid =)....Skulle vara jätte snällt!!!

Ha en riktigt trevlig helg!



Kram Carolina

2009-03-07 @ 15:54:24
URL: http://linaw83.blogg.se/
Postat av: -.-

På Hårstudio i Ludvika, mitt emot Silverdollar, på Storgatan, tar de 340:- för en klippnig! De är skitduktiga! :)

2009-03-07 @ 17:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0