Träff

Idag har man jobbat några timmar!
Thilde skippade dagis och var vid gammelfarmor och farfar istället.. =)
De är ju mycket roligare,
man får ju göra som man vill där!
Sen efter hon sovit lunch åkte vi in till stan för träff med alla hemma vid Kina..
De var riktigt skoj, eftersom vi inte har setts på JÄTTE länge allihopa!
Så Emelie, Melina, Lill, Emilia, Sara och Freja kom..
Barnen lekte och gnällde lite som vanligt..
De var kul och se alla bebismagar också!! =)
Snacka om att man vart riktigt sugen när man fick träffa Alexander igen då =)
Jag passade han nästintill hela tiden, skönt för Kina att få lite avlastning..
Och jag tackar då inte nej..
han är ju för go.. =)
Tyvärr kan jag inte ge er nå bilder på alla godingar!
Eftersom sladden till min mobil är väck.. =(
Men om ni har tur så kanske nån utav dom andra mammorna lägger ut nå bilder...

Nu ska jag och Thilde börja med kvällsmat tills Pappan i huset kommer hem!

Hej så länge.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0