Våran dag med vänner!




Mina Pina kom till oss vid halv 10, Mamma Emelie var ju också med såklart!
Vi drack lite kaffe, och jag fick på mig lite kläder!
Gick fortfarande i morgonrocken.. hehe =)
     
Sen var de bara på med ytterklädern och ut i de härliga vädret..
Vart inte så länge men en stunds frisk luft innan lunch är inte fel ..
När vi kom in vart de lunch sen fick tjejerna ta en middagslur.

Mammas hjärta <3

     
Ja vid 1 kom Alicia och Fanny, barnen sov en liten stund och vi tjålade..
Alicia underhöll sig själv rätt bra faktiskt..
Men sen när både Thilde och Melina vakna vart de full rulle,
bus i soffan, och lite hyss.. =)
Röjde rejält inne på Thildes rum också! =)
Men de är ju så de ska vara!

Nää nu ska jag kurera mig!
Huvudet bankar, halsen känns igentäppt,
och sen mens på allt!! Blääää!!!
Blir nog antingen ett fotbad eller ett bad??!
 Har inte bestämt mig..

Imon är de jobb och dagis som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0