Ägg Frukost..

Imorse kokade jag ägg till frukost.. :)
Riktigt gott, Thilde älskar de verkligen och kladdar all over the place!
Men de gör inget, för hon är ju världens bästa <3

Igår åkte jag hem till Carro för lite vin och cider..
Vi satt ute på deras nyrenoverade balkong, skit snyggt..
Nått alldeles annorlunda och eget, de gillar vi Carro ;)
Vi satt o tjåla om allt mellan himmel o jord!
Och vet ni vad, Carro är nog den underbaraste människa jag mött.. Hon förstår mig till 100 :)
Tycker om dig vännen <3

Efter några glas cider, drog vi oss ner mot stan!
Kisspauser var nödvändigt må ni tro.. :)
Vi gick och tog ut pengar och stötte på några vänner till Carro som ville ha med oss till gallerian och kika på the fundias.
Men inget som föll mig i smaken!
Så vi masa oss vidare och kika om de var folk vid solo..
NEJ, inte en KOTTE!! hahaha :)
Nästa hållplats, trädgården. Kanske 5 pers på hela trädgården.
Men vi gick in för att beställa en cider och svänga våra lurviga för de var ju de vi ville!
Och på solo är de ju värdelöst och dansa, spelar ju aldrig nå schyst musik längre!!

Men efter en stund där inne så fylldes de bara med mer och mer folk :)
Skit kul, många man kände och kände igen!!
Jenny o Camilla hade varit på solo först, vid 00 tiden men där hade de inte varit mycket till liv.. hehe ;)

Som sagt!
Hade en grymt skoj kväll gumman.. :)
TACK för att du fick med mig ut.. Love <3


-Vet inte, orkar inte, bryr mig inte, trött på de, förvirrad, sönder stressad, orkeslös-




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumman.. Hoppas du mår bra och hade kul igår, de är du värd!.. Ha de så bra.. kramar

2009-05-03 @ 11:41:49
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skönt att komma ut lite!:)

Hoppas allt är med dig? Stressa inte sönder dig!

Kram

2009-05-03 @ 13:09:48
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: carro och felix

hej snuttan... TACK.. för en jätte ROLIG kväll igår... tycker om dig med!!

jätte kul att umgås med dig!!

höres.. puss puss

2009-05-03 @ 16:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0