Blå himmel, och inte ett moln så långt ögat når!!

Vaknade imorse av en blå himmel!
UTAN moln, jippie!! Man får en sommarkänsla som bara sprudflar genom kroppen.
Jag längtar verkligen till de är sommarvärmr direkt på mornarna.. :)
De ska bli riktigt härligt faktiskt..

Idag blir de nog en tripp till IKEA, de blir jag, Svärmor och Thilde som åker.
Vi ska ju som sagt ha med oss två stycken sängar hem!
Sen kommer jag säkert hitta lite mer smått o gått ;)
Ska ha nya sängkläder till Thilde iaf och eventuellt nya gardiner..
Kanske hittar nån matta också?? haha :)
Ja vi får se helt enkelt..


Nu ska jag dricka morgonkaffet, och kika runt!
Thilde kikar på Pippis som hon säger, hon har börjat lagt till ett S efter alla namn....
Söööötis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0