Då var helgen slut!!

Idag har jag och Carro haft en egen dag!
Efter att jag lämnat Kasper i smedjebacken så åkte vi in på Nisses och kikade..
Vart lite modelllera till Thilde, och de var populärt.. :)
Sen tog vi oss en sväng in på bergslagsodlingar...
Köksfönstret fick sig nya blommor och sen köpte jag vita sten hjärtan till köksbordet..
Vart så fint så.. :)

Nu på eftermiddagen har vi fikat, och bara haft en myssöndag.. :)
Barnen har lekt o varit glada nästintill hela eftermiddagen/kvällen..
Thilde sover för natten, dagis imon och jobb imon igen..
Börjar kl 06:00 imon, då ska vi städa upp efter helgens bravader på folkets hus...

Nu ska jag få på mig lite myskläder och mysa ner mig i soffan..
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Lill

Ja det ska jag göra..=)!!

Det är bara bra annars, Vet inte om Emilia börjar bli förskyld bara.. Snoret bara rinner på henne, Men inge feber än så länge iallafall..



Hur är de med er då?? Kraam

2009-05-10 @ 20:29:38
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0