Fyndat

Har länge kikat på dom här ljuslyktorna men aldrig blivit av att jag köpt dom!
Men idag när jag tog mig en tur genom Åhlens så hade dom satt ner priset på dom,
och då kunde jag ju inte motstå, :)
Så jag betalade 19 kronor styck..

Inte helt fel, ska bara hitta en plats jag kan ha dom.. :)
Har alltså 4 stycken :)


Kom hem för en stund sen, ska snart börja förbereda lite kvällsmat och diska tänkte jag!
Vika tvätt måste jag hinna med innan Greys ikväll..
Kanske hinner ner och sola om christian hinner komma hem innan 21..
De visar sig!! Nån som är sugen o hänga på??



Kommentarer
Postat av: mathilda

ja detsamma :) synd att jag inte va på bästa humör , hade sovit lite kasst =) .. fina ljuslyktor !!!

2009-05-20 @ 19:40:45
URL: http://mathildalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0