Kaffe en bra start på dagen!!

GUD så trött jag var i morse, men har iaf sovit skönare än i går natt!!
Thilde sitter och kikar på tv, först riktiga Pippi (den klassiska) och nu kikar hon på Fifi och blomsterfröna!
Hon visade mig att hon hade lika bil som Fifi och hus :)
Söötunge.. :)
Igår kväll när vi mös i soffan så sa hon kang!
Va sa du thilde??
Kang, sa hon..
Hmm? Tänkte lite..
Ja just ja, nu vet jag kling och klang, haha :) de går så fort nu hon lär sig nått nytt HELA dagarna.. =)

Imorse sa hon även lälska ig <3 de är nog de bästa ord som man kan höra från sitt barn!
Man blir helt varm inombords.. :)



Jaha idag är vi lediga, får se vad förmiddagen har att ge!
Planerade lite smått med Kina om vi skulle ta och komma innan barnen ska sova middag!
Får se när hon slår en pling.. :)
Sen kanske Hanna och Ella skulle komma på eftermiddagen om hon var lite gladare idag.. :)
Stackars Ella ska få spruta idag, inge kul alls :(

Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe!!
Den Bästa starten på dagen :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy Emelie! haha

2009-05-14 @ 08:22:20
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0