Kvällspyssla är va jag ska göra!

Då har man nyss fått i sig lite mat..
Ska snart ta mig en kopp kaffe, så jag orkar kvällen!
Ska dona lite i tvättstugan få upp tvättmedelshyllan och hissgardinen! Trots att allt inte är klart än!
men står inte ut med alla färgbrukar och kartonger överallt!!
Så jag får göra nått åt de så länge!!!

Thilde sitter i soffan och myser med sin Pappa, hon är snorig och jätte trött!!
Och småbajsat på dagis hela dagen, typ som pruttar så hon är JÄTTE röd i stjärten!
Snuttan då! Lider verkligen med henne!
Har iaf baddat henne med potatismjöl nu innan läggdags..

Trixa o Fixa ska jag göra..
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Lill

Mm, det är skönt..=) Allting vart mycket lättare..!!=)

2009-05-11 @ 23:01:40
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0