Masa mig upp

Då har man varit vaken sen kvart i 7, Christians jäkla telefon ringde väl!!!
Ja han hadé glömt o tagit av larmet!! Ghhhaaaa ...
Så de är därför jag ligger här i sängen nu med en pigg dotter..
Vi ska snart masa oss ur sängen och förflytta oss till tv:n för o kika på Pippis som hon säger ;)
Jag ska ta o göra lite frukost, känner hur magen kurrar...



Idag lutar de mot en tripp till Borlänge för att kika på ny vagn till Thilde..
Eftersom jag har haft beslutsångest lääänge nu så tar jag med mig min sambo,
han kanske har nån bra inverkan på mig?? Haha eller inte..
Brukar ju ofta bli så att de istället slutar med lite tajfs! Haha ;)

Emmaljunga Scooter, paraplyvagn, brio, carena, babytravel??
Ja de finns ju miljontals, vill ju som sagt ha en smidig o lätt vagn!!
Fast jag kan ju säga att jag varit SUPER nöjd med min underbara city cross vagn,
 men nu är hon för stor för den och huvudet tar i sufletten..
 en lång tjej vi har :)
Så en ny skulle inte va helt fel..

Frukost var de ja, och mitt morgonkaffe!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!



Tips! Carena gnisslar otroligt mycket, Babytravel, den vi har är inte större än city crossen. Ska skicka vår city cross i morgon, sorg!

Kram på er

2009-05-21 @ 08:31:43
Postat av: Johanna

Jag skulle köpa en scooter. Racen känns mindre. Carenan är gnisslig. =p

2009-05-21 @ 21:00:15
URL: http://theomylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0