Mongoväder!!!

Men va är de här???
Vilket jäkla Majväder vi fått då!!!
Ena stunden regnar de och andra kikar solen fram!
SPY på de här!!!
Ska de regna kan de väl göra de en hel dag istället för små skurar??!?!?!
Ja ni kanske märker att jag är irreterad!!
Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte va jag är irreterad på!!!

Gick jätte bra på jobbet idag iaf!
Efter jobbet fikade jag och Emmelie tillsammans på ängel, och hon blev med hit och tjåla lite skit!!
Sen efter hon åkt la jag mig på soffan och somnade!!
Tror att de är därför jag är irreterad!!!
Nu håller jag på med kvällens mat, lasagne! GUD så gott de ska bli, var evigheter sen vi käkade de!!

Christian är nere vid Totto idag igen och hjälper honom med vedboden..

TACK för allt fina kommentarer om gardinerna.. =)
De värmde eftersom jag varit lite skeptiskt mot dom.. hehe ;)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Lill

HIhii, jag tycker de är lite mysigt väder..=) Hihii..

2009-05-06 @ 22:38:43
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0