Mors Dag!

Idag är de alla mammors dag ;)
Så idag är vi värda en fin kvällsmiddag eller varför inte lite picknik?

Ialla fall gårdagen spenderade vi först på marknaden tillsammans med Carro & Felix.
Sen efter de åkte vi hem och plocka upp Christian sen vidare till Jankviken (svärmor har husvagnen där nu)
Så där vart de lite fika,
och Thilde sprang direkt till vattnet, så hon bada, hon tyckte de var riktigt skönt!
Plaska på som tusan, gick inte få henne från vattnet heller!
(till er som tänkte slänga in nån dum kommentar nu om att de är för tidigt för badning, GÖR INTE DE! Bry er i erat!)

Kvällen spenderade vi med lite god mat och efterrätt hemma vid fam ringberg, TACK!
 Riktigt gott.
Efter de åkte jag och Christian ner på stan o gick in på trädgården (jag körde)..
Kände inte riktigt för o inta alkoholhaltiga drycker igår, så jag drack cola!
Jag hade lika kul för de..


Nu sitter vi ute i solen och bara njuter av de vackra vädret!
Julia o André är här, dom vart med hem igår o sov här..
Christian håller på o blåsa upp Thildes pool, så ska vi fylla den med vatten!
Då har hon nått o svalka sig i... ;)

Senare blir de väl att åka runt o fira morsdag, trots att jag bara njuta av solen!

Ha en underbar dag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Marih

Låter som att ni har en riktigt fin morsdag och så mysigt det är att se lilla Thilde plaska runt i poolen. Får bli till nästa sommar för oss och våran lilla Amanda. Hon har precis somnat så nu ska jag ut o lapa lite sol :o)

Ha en fin morsdag!!

2009-05-31 @ 12:35:21
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tänkte stoppa ner Elias i poolen oxå, men de var så mycket annat idag, men snart så =)

2009-05-31 @ 19:42:08
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Cissi

Klart det får badas! Om det skulle vara för kallt, så kan man ju räkna med att de säger till =)

Engla har badat hela dagen. Verkligen. Från 9 i morse!

Puss på er

2009-05-31 @ 20:50:32
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: en som tjuvtittar in ibland;)

klart thilde ska bada:) som cicci skrev, dom säger till om de är för kallt!

2009-05-31 @ 22:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0