Precis

kommit hem från en kaffestund vid Hanna..
Mycket trevligt och få tjåla av sig lite!
Var så rastlös här hemma så då passade jag på och hälsa på henne o maya.. :)
Sen efter de vart de in på affären och handla lite till grillningen ikväll.
Japp, vi ska grilla fläskfilé, gott gott.. :)
Så ska väl strax ställa mig och marinera, och fortsätta steka köttfärssås, måste ju som sagt ha matlådor imon.. :)
Halv 7 imon bitti beger jag mig mot jobbet i smedjebacken,
ska ju vara där imon för en annan som har ledigt..
Ska bli kul.. Sen är de jobb tis, och och ledig tors och fre..
Så då ska jag passa på att hälsa på lite vänner.. :)

Nää maten kallar!
Snart kommer även min skruttunge hem!
Tjolahopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0