Snart dags för sängen!

Har precis tagit mig en varm lång dusch. :) riktigt skönt!
Snart ska jag ta och krypa ner under täcket.. Inte speciellt mycket på tv:n nu heller!!

Till er som är nyfikna på växasängen, så ska vi iväg och köpa en!
Vi har alltså inte köpt en ännu..
Och TACK till alla er som gav mig en MASSA tips.. :)
Har iaf disskuterat lite med sambon och vi har kommit fram till en bra läggdasrutin..

Imon är de jobb igen!
Ska börja dagen vid sporthallen tillsammans med Rebecka och Pernilla.
Sen ska jag till apoteket på lasarettet själv.
Och vid 10 tiden ska jag mot vattenfall, och sist folkets hus..
Jag var på folkets hus idag för första gången, och de var riktigt kul..
Kommer vara med på fredag hela dagen och städa inför Fest på folkan!
Och jag hoppas på att få vara med på måndag också och städa efter helgens bravader.. :)
Jag har ett riktigt roligt jobb må ni tro!

Och vet ni, jag har faktiskt börjat varva ner mycket mer hemma nu!
Och magen börjar komma i form igen :)



Puss, och sov gott

Kommentarer
Postat av: Hanna

bra att du varvar ner lite, inte bra så som du stressar i vanliga fall..

2009-05-07 @ 06:49:37
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej, blir galen, går att skicka mail till alla utom dej...konstigt.

Så jag skrev på familjeliv.

TACK för att du tar dej tid!

2009-05-07 @ 09:01:43
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej!

Tack så mycket! :)

Visst kan jag göra det. Det kommer någfra fler bilder snart så kan du ju säga vilket motiv som du gillar bäst. :)



Kramkram!

2009-05-07 @ 15:56:45
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0