Som en sommardag!

Var ju som sagt o klippte mig idag!
Jisses va nöjd jag vart.. :)
Uppklippt o snelugg som vanligt, eller nja mer uppklippt än va jag brukar!
Så nu kan man äntligen göra nått vettigt med håret igen! :)
Efter de vart de kaffe, paj och muffins vid vännen Cissi,
Alva var också hemma men den filuren sov, men vakna sen för lite mat.. ;)

Efter de vart de raka vägen till Grängesberg för att hämta Thilde,
 men först in på stopet med en bukett blommor!
Saknar faktiskt o joba där, men nu är de stängt tills nån köper de.
Håkan o Karin höll på o städa när jag kom, och dom vart riktigt glada av o se mig.
Fick mig en stopettröja med mig hem, thanks :)
Hämtade Thilde sen åkte vi och köpte glass, mumma..

Väl hemma så vart de tvättning av bilen, ogräsrensning i grusgången, och bus.. ;)
Thilde hade fullt sjå med o tvätta sin bil :)
Hanna o Ebba kom på kaffe, dom hade med sig goda bullar o kaka.
Vart kusin bus och vägmålning.. :)

En underbar dag som spenderats ute hela dagen!!
Hoppas på en lika bra dag imon..
Blir nog lite kusinbus i stadslekparken då ;)

Bild på håret kommer imon, orkar inte idag!
Ska slinga de först innan ni får se ;)

Dags att sova!
Natti natt


Kommentarer
Postat av: Tessa

tyckte de såg ut som han men syns så dåligt så däför undra ja.

2009-05-25 @ 21:48:54
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0