Ben & Jerrys & Fredagsmys!

Efter en låååång och hektisk arbetsdag igår så vart de en massa mys framför tv:n och en film!!
För första gången provade jag på Ben & Jerrys glass!!
Hujeda mig va god!!
Nya favoriten, jag som annars inte är så jätte förtjust i glass!!
Plus lite chips och onyttigt att dricka, hehe =)

Kan då säga att de förtjäna jag efter denna veckas jobb..





Christian har åkt till Jobbet, Thilde kikar på Pippi och jag ska bädda!
Sen klä på oss..
Sen kommer Jannice och Wilmer hit och leker och busar med oss.
Plus att Jannice ska ge min rygg lite massage,, phu lite nervös!!


Har en lite överraskning åt min käraste också =)
Så den lär jag försöka bli klar med imon..
Ska bli kul.,. Wiiiieee

Ha en trevlig lördag!!
Föresten Solen lyser och de är blå himmel här idag!!
Underbart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0