FREDAG!!

Äntligen säger jag bara! Denna fredag är välbehövd efter denna veckas jobb..
Nyss hemkommen och vart super glad när jag kika ner i postlådan, korten som jag beställde i onsdags låg där!!
Wiiihoo över 200 kort, =)
Billigt o bra, julkorten kommer väl på måndag då,
JA jag har renda beställt julkort som ska skickas ut till släkten.. haha =)
De gäller att vara ute i god tid eller va säger ni, hehe ;)

Dags att göra ett ryck här hemma!
Dammsugaren ska få gå varm, sen ska de dammas av i vardagsrummet..
Musik på högsta så går de kanon..

Trevlig fredag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Tessa

Oki.. maila över bilder så ja har nått att testa me....!!! skriv me inloggning och lösen så ja kan kolla lite stl å sånt, å rova om ja kommer på nå bra!

2009-11-06 @ 14:55:25
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0