Inte mycket

Dagarna bara flyger förbi!
Jag jobbar, Christian jobbar och Thilde går på dagis..
Man blir verkligen att längta efter helgerna, och självklart kvällarna då man bara får mysa ner sig i soffan och inte tänka på nått som har med jobbet att göra!
Väldigt mycket just nu, men de är skoj och jag trivs med jobbet..

Här hemma händer de inte mycket!!
Så mycket som skulle behövas göras, men tid va e de??
Ja de kommer väl tid snart hoppas jag.. =)


Snart 1:a advent och jag längtar som en tok!!
Hade funderingar på att smygstarta med julpyntet, men väntar iaf några dagar till, hehe =)

Kram till er !!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

skönt att höra att allt är bra med er iaf! nu måste ni ta o komma o hälsa på nån dag tycker jag :-) kram

2009-11-18 @ 19:19:17
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0