Massage!!

Idag har jag äntligen klarat av storhandlingen efter jobbet och dagishämtandet..
Fick plats med en massa i kundvagnen =) De är alltid lika skoj att storhandla, fast jag brukar nästan alltid komma hem med samma gamla matvaror!!
haha =)

Sen efter att vi kommit hem kom Jossan,....
Sen kom Jannice hade med sig massagebordet, vart lite kaffe och pepparkaka först innan hon gav sig på min rygg!!
O herregud säger jag, min rygg är inte som den ska!!
Så nu ska jag käka ipren i 5 dagar sen ska Jannice ge sig på min rygg igen på lördag..
På ett sätt så läängtar jag faktiskt... Trots att de kändes....

Just nu sitter jag med blekning i håret..
Sen blir de duschen och sen sängen, upp tidigare imon och köra skrutt till mamma.
Hon ska få vara med mormor medans jag jobbar, skönt för henne att vara lite ledig från dagis..

Natti natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0