Bullbakning!

Hej o hå!!
Här hemma bakas de bullar.. Inte riktigt min grej...
Men de kan ju vara skoj ibland också!
 Kanske ska passa på att baka bröd när jag ändå är i farten??
Hmm? Ja de visar sig, ska iaf snart ställa mig och göra våfflor..
Mums.. =)


Ja gott folk igår var jag till tandläkaren och fick min tand urdragen!
Jises säger jag bara! De knaka till rejält i tandköttet på mig.. =( Buuuuu
De visade sig att de var en 6 års tand och ingen visdomstand..
Och de är tydligen en värre tand än visdomstanden!
Men nu är tanden ett minne blott!
Dock var de väldigt svårt att äta igår, de enda jag fick i mig var vatten!
Och idag en tallrik med lite pasta bolognese, och sen en drick yoghurt..

Dags att fortsätta med bullarna och maten!!


Kram till er


Kommentarer
Postat av: mäjlin

Åhhh nybakta bullar, inte helt fel :)

2009-10-29 @ 19:59:49
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sötsnufsan!!!

2009-10-29 @ 20:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0