Torsdag

och ännu en kanon dag på jobbet!
Trots att jag ville vara hemma idag =)
Hade inte varit helt fel att få vara med er 2 underbara...

Men väl hemma så tog vi oss en vända upp på lyviksberget o kika!
Vart två filmer till skrutt, så nu rullar en ny pippi film i dvd:n... =)
Sen blir de mat och läggdags för Thilde och efter de blir de filmmys.. =)

Till helgen så blir de jobb, JA jag ska jobba på lördag!
Städa på sporthallen , faktiskt lite kul med lite helgjobb men de är ju bara 2,5 tim men ändå, de är ju pengar!!
De är aldrig fel..

Dags att duka fram lite på bordet!
Hoppas de är bra med alla mina läsare??

Jag mår TOPPEN =)


(lånad bild från google)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0