Lilla Sebastian.


Idag har vi spenderat eftermiddagen/kvällen med Emelie, Melina och lilla söta Sebastian!
Äntligen har vi fått sett de lilla livet.. :)

 
Så himla fin... :)


Sötnosen..

 
Efter blöjbyte fick jag hålla och ha honom i min famn..
Somnade efter en stund och kan inte förstå att jag själv haft en liten bebis.
Att Thilde varit så liten.. 
Herregud, nu är de verkligen dags för ett syskon här hemma.. :)
Längtar so men TOK!!!
 
Finns inget annat som gör en så lycklig som sina barn.
Och vänners barn såklart, tycker om er alla..

TACK Emelie för idag, de var riktigt trevligt gumman..

Nu ska jag mysa ner mig igen brevid min sambo i soffan.
Sen ska vi nog ta oss ett bad.. ;) <3 Kärlek...

Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0