Men In Black

Redan söndag, helgen har bara rusat förbi!!
Som vanligt, men man får inte räkna med annat..
hehe ;)
Igår vart de en utekväll med tjejjerna!
Ladies Night på Solo, de var riktigt skoj!
 Lite klent med tjejjer när vi kom in bara men efter kanske 30 min började de ramla in fler..
Vid 23 tiden stog Men In Black på scen!
 Nått helt fantastiskt galet kul!!
MMMMMMMMM ;)
De var 3 killar som först gjorde varsitt nummer.
Dom tog även upp en tjej på scen,
den första blev Sussie, sen 2:a killen tog upp en annan tjej och den 3:dje killen tog upp Erica....
Sen trodde vi de hela va slut, men vi hade fel..
Alla 3 killar kom sen ut och tog fram 3 stolar och valde 3 tjejjer,
 och jag vart 1 av dom även Maya som var med mig, Erica och Sussie..

Riktigt Riktigt skoj var de iaf ;) MUMS!!
Bilder kommer, så fort jag hinner..

Hade ju inte varit helt fel och få hem dom till en fest hemma med massa tjejjer.
Ohhh.... Ja som sagt ni andra tjejjer missade nått helt galet!!!

Nej nu ska jag blunda en stund till sen äta frukost!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: jonna

det låter som att ni fick en rolig kväll =) de behövs i bland. jag var sjukt sugen på att gå ut, men ingen ville ut :(

tack så jätte mycket för de,synd att dom är tagna med min kassa mobilkamera.

thilde är också jätte fin!

kramar

2009-09-06 @ 13:33:13
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0