Aftonbladet

Igår när vi var till lekparken så köpte vi med oss aftonbladet!!
Men vart inte mycket läsa i den inte!!
Fy tusan va tråkigt de är att bara läsa om kungafamiljen hit och dit hela hela tiden!! :(
Börjar bli rätt så tjatigt nu, :(

Håller på att brygga kaffe nu, ska bli gott!
Sen fika lite med min skrutt, Therese Johan och Alma skulle kika förbi!
Dom skulle hämta sina nattduksbord och jag ska äntligen få hem mitt strykjärn och strykbrädan :)
Inte en dag försent! Ska bli mysigt att få se Alma också..
Har ju inte sett henne ännu..


Idag var jag på Dollar igen och städa!
Tycker de är jätte roligt att vara där, man får ju köra sittmaskin, inte helt fel de heller :)
Var ju lite nojig i början och väldigt ovan men nu går de bra iaf enligt mig!!
Har ju inte rammat nå hyllor än iaf ;)

Dags för kaffe..
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0