Ala Påskafton & Carolins 25 års dag

Jäklar vilken kväll de var igår!
Jag och bästaste Carro var på folkan, mycket folk och bra musik!
Kan inte vara bättre :)
Dock så gick vi hem lite tidigare, vi tyckte de vart alldeles fööör mycket folk i slutet...
Men en rolig kväll var de i vilken fall!
TACK underbara Carro...

Thilde var högt och lågt imorse när hon vaknade och jag klev upp halv 9, sen mojja vi lite i soffan!
Och vilken TUR att jag inte har huvudvärk idag!
Jag mår prima! =)
Idag vankas de även restaurangbesök, Svärmor med familj har bjudit ut alla barnen och respektive på påskmiddag! =)
Ska bli trevligt..


Va e de för en dag? Är de en vanlig dag? Nej de är ingen vanlig dag!
För de är Carolins födelsedag!!
HURRA HURRA HURRA!!

Världens bästaste <3


Jag och Carro firar även 2 år som vänner idag =)
2 helt underbara år..
TACK för att du finns..

Nu ska vi göra oss klara här!
Trevlig påskafton kära läsare..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0