Håröm.

Nyss kommit upp ur ett skönt bad, Thilde badade med mig och nu är de full fart igen i badkaret!
Hon var ju inne i en period där hon skrek och grina så fort vi sa bada och duscha..
Hon gillade verkligen inte att få vatten i ansiktet eller överhuvudtaget i håret..
Fick inte ens dra ett enda borstdrag i håret, när hon var mindre fick jag hålla på med håret hur mycket jag ville!
Sen kom hon in i en period där hon var jätte håröm!
Men nu går de huuuuur bra som helst!! :)
Ialla fall när vi använder denna kanon produkt!




 apoliva fem myror balsamspray.
(inköpt på apoteket)

Så nu får vi borsta och göra flätor i håret innan läggdags igen.. :)

Nu ska jag stoppa skrutt i säng..
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0