Inte mörkt/släkt!!

Thilde har börjat försöka vara uppe längre på kvällarna!!
Försöker verkligen med allt, men detta kör hon stenhårt med!

Thilde: Mamma, de är inte mörkt/släkt ute.
Jag: Nej men de är kväll, de blir inte så mörkt när de börjar bli sommar
Thilde: Men mamma, jag vill inte sova! Bara när de är mörkt/släkt.
Jag: Men Thilde, Lisa (dagiskompisen) sover ju, för länge sen.
Thilde: Ok :( jag vill sova nu. De blir snart släkt!

Haha :D Söta unge! Samma visa varje kväll, kör med att de är tänt ute som hon säger!
Tänt och släkt säger hon :)
Men nu ligger hon i alla fall i sängen och jag har nyss läst en bok!
Så nu ska jag hoppa in i duschen innan Sussie kommer, var ju meningen att vi skulle ha Greys kväll men eftersom de är hockey får vi väl roa oss med något annat..
Något ska vi väl ialla fall hitta på!
Grabbarna ska kika på fuskbyggarna..

Vad jag inte vill läsa på en blogg!?
Jag läser de mesta bloggarna och jag tycker om dom!
Finns ju vissa som jag tycker om mer än andra, men som sagt jag känner att de är kul att vissa kan öppna upp sig och vara sig själva!!
Visst sen finns de ju faktiskt GRÄNSER på vad man ska/kan skriva och inte!
Men då behöver man inte läsa heller!
Sen tycker jag de är jätte skoj att läsa inlägg med bilder och lite mindre text!
Inte alltid kul att sitta och läsa massa massa text!!

Men dom bloggarna jag följer tycker jag jätte mycket om :)

Hoppa in i duschen då :)
Och de är redan torsdag imon, denna vecka har verkligen gått fort!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi jade är svårt att få dom i säng nu när de är ljusare..kram på er

2010-04-21 @ 20:44:50
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Sorry ett tomt inlägg där. Skulle börja skriva men kom åt "Skicka kommentar".

Sköning att hon inte vill sova förrän det blivit mörkt =) Och jag håller med om det vad man skriver på sin blogg. Det är ju din blogg, alltså väljer du vad du skriver. Sen är det ju fritt fram att läsa för alla andra, du kan ju inte bestämma vad andra ska skriva om =) Bara sluta läsa om du inte skulle gilla det.

2010-04-21 @ 21:27:52
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud vad söt hon är! Smart liten tjej :).. Hoppas vi kan ses i mörra :).. puss å kram

2010-04-21 @ 21:54:01
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja ni får gärna komma på fredag, de blir så mycket folk på lördag, annars kan ni ju komma i veckan om ni vill...nästa vecka alltså..

2010-04-22 @ 06:12:40
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0